Štítek Reklama
20. 5.2016

10 dietních a fitness tipů, která vám pomohou v cestě za lepší postavou

  • Článek
Více článků jako tento
Motiv detailu novinky

Autor fotografie: Shutterstock.com

Chcete být štíhlí a fit? Pomocí těchto tipů se vám to povede.

  1. Brzděte své chutě na sladké – Přepadávají vás chutě na sladké a chcete sáhnout po nějaké čokoládě či dortu? Tak sáhněte po ovoci. Místo po čokoládám dortu si dejte nakrájené jablko s polévkovou lžící burákového nebo mandlového másla.
  2. Najděte si svého fitness parťáka – Najít si kamaráda či kamarádku na cvičení je něco, co opravdu zabírá. Budete se totiž navzájem motivovat a popichovat k lepším výsledkům. Pokud máte někoho, kdo je podpůrný a nepohrdá vašimi cíli, chce cvičit a bude schopný držet s vámi krok, tak ho berte všemi deseti a jděte do toho společně.
  3. Zmírněte bolest svalů – Po vyčerpávajícím tréninku je tu šance, jak svalům ulevit. Stačí, když si tělo zchladíte studenou vodou. Musíte to vydržet tak deset, až patnáct minut, ale opravdu se vám uleví. Dělají to i vrcholoví sportovci.
  4. Kupte si pohodlné boty – Boty na cvičení by měly být pohodlné, aby se vám dobře cvičilo a dělali jste to rádi. Boty však nekupujte ve večerních hodinách, protože nohy během dne otékají a je tedy snadné se ve velikosti splést.
  5. Sestavte si svůj dokonalý playlist – Běh s hudbou je něco naprosto úžasného, protože se tak snadno dostanete do rytmu a bude vás to bavit. Jen se ujistěte, že ji nemáte moc nahlas, abyste případně slyšeli i věci kolem sebe. Nikdy nevíte, co se může stát.
  6. Dejte si pozor na porce jídla – Zabírá vaše maso víc jak polovinu talíře? Tak ho rozpulte a druhou polovinu talíře doplňte zeleninou či jinou lehkou přílohou.
  7. Jezte tolik, kolik uběhnete – Uběhnete pět nebo deset kilometrů? Podle toho musíte říditi svůj jídelníček, abyste měli dostatek energie pro své aktivity. Před cvičením si můžete dát dokonce i kávu, která vás nabudí a vydržíte díky ní déle. Ale bez mléka a cukru!
  8. Vyberte si cheat den – Den, během kterého budete jíst to, co normálně nejíte, a můžete si tak během něj zahřešit. Většina z nás mívá výčitky svědomí, pokud si dáme něco, co bychom neměli, ale je to špatně. Musíte si také užívat to, na co máte chuť. Vyberte si tedy nějaký den v týdnu, kdy si dáte to, co milujete, ale nemůžete to jíst třeba pořád, třeba svíčkovou se šesti. Tento den nijak vaše tělo nerozhodí a naopak ho nakopne k lepším výkonům.
  9. Hydratujte se – Během cvičení a jiných aktivit je důležité své tělo hydratovat. Pitná voda neobsahuje žádné kalorie a je pro naše tělo nadmíru prospěšná. Pokud vám samotná voda nechutná, můžete si dopřát i jiné sportovní nápoje, které jsou navrženy právě na sport. Nebo si dejte vodu s citronem.
  10. Rozveselte své jídlo – Možná už pro vás začíná být vaše jídlo nudné a proto je nutné vnést do něj trochu barev a chutí. Můžete použít různá koření, čerstvé bylinky, citron a další super potraviny, které vylepší chuť vašeho jídla.

Seznam nápojů na celý den, díky kterému budete krásnější aneb jste to, co pijete

MŇAM! Upečte si duhovou pizzu

Mohlo by tě také zajímat

  • Článek
YouRadio

Začni poslouchat, co tě baví

iStyle
Štítek Reklama