Štítek Reklama
1. 7.2016

5 tipů na hubnutí od trenérky celebrit Jen Widertrom: Ctěte své tělo!

  • Článek
Více článků jako tento
Motiv detailu novinky

Autor fotografie: Shutterstock.com

Jennifer Widerstrom rozhodně o hubnutí něco ví. Patří mezi nejlepší trenérky, které mají na svědomí postavy slavných osobností. Těm tvoří plán na míru a výsledky jsou geniální. Tady jsou její nejlepší tipy, jak konečně zhubnout a jak si váhu udržet.

  1. Ctěte své tělo. Každý cvičební program se liší, protože každému sedí něco jiného. Jedná se o místo pobytu, dědičnost, kvalitu potravin atd. Musíte vidět jen sami sebe a ne ostatní, vaše tělo je vaše tělo a musíte ho tak brát. Vytvořte si program sami pro sebe, co vám vyhovuje, a dle toho se řiďte.
  2. Přelstěte své chutě. Pokud máte chuť na něco sladkého, tak je to z toho důvodu, že jste dehydrovaní nebo málo jíte. Pokud se tedy takto cítíte, musíte pít  více vody a také pořádně jíst. Když začnete přijímat sladké, tak na tom bude vaše tělo závislé a budete jako narkomani.
  3. Učte se ze svých chyb. Jsme jenom lidi a všichni chybujeme. Velkou výhodou však je to, že když nějakou chybu uděláme, tak se z ní můžeme ponaučit.
  4. Buďte trpěliví. Zázraky se nedějí přes noc. Cesta za hubnutím je bohužel dlouhá. Nejdříve není nic vidět a poté to jde už docela rychle. Musíte si však uvědomit svůj cíl, který je reálný. Mnoho lidí si totiž vybírá naprosto nereálné cíle, které se nedají splnit, a to je chyba. Sami si v sobě srovnejte, jak se během týdne hýbete a co jíte. Z toho můžete odvodit, jak často byste měli cvičit, zvláště pokud máte třeba sedavé zaměstnání. Když to budete dodržovat třeba měsíc nebo dva, tak určitě uvidíte změnu.
  5. Nebuďte moc hrrr. Všichni jsme na začátku nadšení a zapálení, ale nesmí se nic přehánět. Je jasné, že chcete zamakat, ale když si hned od začátku zadáte víc, než zvládnete, tak akorát budete zklamaní, že po krátké době už nemůžete. Začněte pomalu a postupně nabírejte na obrátkách. Přidávejte zátěž a sami tak budete nadšení z toho, co všechno nakonec dokážete.

Fitness pro alkoholiky: 7 cviků, které můžete dělat s vínem. Už znáte Sauvignon dřep?

6 důvodů, proč by měla každá žena začít plavat!

Mohlo by tě také zajímat

  • Článek
YouRadio

Začni poslouchat, co tě baví

iStyle
Štítek Reklama