Štítek Reklama
21. 11.2015

5 cviků, které nikdy nedělejte. Ublížíte si!

  • Článek
Více článků jako tento
Motiv detailu novinky

Jste posedlí cvičením? Tak neztrácejte čas s neúčinnými nebo vysloveně nebezpečnými cviky.

Fitness cvičením se v dnešní době zabývá čím dál, tím více lidí. Dejte si ale pozor, abyste to dělali správně a neublížili si či smutnili bez výsledků.

  1. Posilování vnitřních stehenních svalů na stroji

Myslíte si, že posilujete vnitřní stranu stehen při stlačování opěr se závažím, ale pekelně se mýlíte. Je to špatně. Raději se zaměřte na cviky bez stroje - například si lehněte na bok a zvedejte vrchní nohu nahoru a dolu a uvidíte výsledek dřív, než si myslíte.

  1. Chcete posílit vnitřní břišní svaly? Zapomeňte na sklapovačky

Pokud chcete posílit vnitřní svaly, nemusíte dělat sklapovačky. Navíc, když je budete dělat špatně, budou vás bolet záda. Zaměřte se na něco účinnějšího, jako je PLANK - prkno.

 

  1. Necvičte na stroji předkopávání se závažím

Tento populární stroj se zaměřuje na přední stranu stehen, ale vaše kolena velmi trpí. Když budete dělat výpady nebudete nohy tolik namáhat a výsledek bude ještě lepší. Zapojíte totiž více svalů.

  1. Chcete se zbavit boků, ale cvičíte s činkou?

Zase blbost, zbytečně své tělo přetěžujete a bez výsledku. Když budete dělat PLANK pozici na bok – boční prkno, tělo se vám brzy zpevní.

 

  1. Posilovaní zad opřením na stroji a zvedání se s činkou

Na tohle cvičení úplně zapomeňte, riskujete poranění v dolní části zad. Raději si vezměte bosu, lehněte si na něj na břicho, zvedněte nohy a ruce a kmitejte.

Tipy na aplikace pro cyklisty: Silnice i offroad s profesionály v zádech

3 x sport: Není důležité vyhrát, ale dobře u toho vypadat!

Mohlo by tě také zajímat

  • Článek
YouRadio

Začni poslouchat, co tě baví

iStyle
Štítek Reklama