Štítek Reklama
27. 5.2016

8 superhubnoucích potravin: Znáte je?

  • Článek
Více článků jako tento
Motiv detailu novinky

Autor fotografie: Shutterstock.com

Snažíte se zbavit nadbytečných kil? Tyto výborné potraviny obsahují mnoho živin a antioxidantů, které vám pomohou zhubnout, zasytí vás a mají další skvělé výhody.

  1. Mandle – Mandle jsou skvělým zdrojem polynenasycených tuků, které mohou pomoci snížit hladinu cholesterolu v těle. Obsahují také nejméně kalorií ze všech ořechů a mají dostatek vlákniny vitamínu E.
  2. Jablka – Jablka obsahují pektin, složku, která přirozené zpomaluje trávení a podporuje pocit plnosti. Studie ukazuje, že když sníte celé jablko, tak potlačíte chuť k jídlu a sníte tak mnohem méně dalšího jídla. Jablka jsou také skvělým zdrojem antioxidantů, vitamínu C a vlákniny.
  3. Artyčoky – Artyčoky jsou opravdovým zázrakem a mají z celé skupiny zeleniny nejvíce vlákniny. Pokud si dáte jeden vařený artyčok, získáte 10, 3 gramů vlákniny, což je polovina doporučené denní dávky. Díky tou, že si ho dáte před jídlem, potlačíte své chutě a nebudete se zbytečně přejídat.
  4. Avokádo – Je něco, co avokádo nedokáže? Asi ne. Tato krémová superpotravina obsahuje mononenasycené tuky, draslík, hořčík, kyselinu listovou, vitamin C a je také spojována s tím, že po ní lidé lépe vidí, chrání srce a snižuje riziko některých druhů rakoviny. Díky avokádu můžete i zhubnout nebo snížit chuť k jídlu.
  5. Banány – Obsahují draslík a také škrob, ale ten druh škrobu, který napomáhá hubnutí. Nemusíte je jíst ani úplně zralé, pokud vám tak nechutnají, alespoň budou obsahovat méně cukru. Banány regulují krevní tlak, zmírňují zažívací potíže, doplňují živiny a zabraňují mrtvici.
  6. Borůvky – Jeden šálek borůvek je plný antioxidantů a obsahuje pouhých 80 kalorií. Jsou také výborným zdrojem manganu, který zrychluje metabolismus.  Borůvky jsou také výborným bojovníkem proti rakovině a udržují naši pokožku svěží.
  7. Brokolice – Obrovský zdroj vápníku a dalších významných látek, které bojují s rakovinou. Obsahuje pouhých třicet kalorií a můžete ji jíst jakkoli. Uvařte si ji, zapečte si ji, ohřejte v mikrovlnce, přidejte do smoothie...
  8. Mrkev – Vzhledem k tomu, že má mrkev vysoký obsah vody a vláken, tak navodí pocit plnosti. Beta karoten obsažený v mrkvi může pomoci udržet zdravý a silný imunitní systém či dobrý zrak.

6 věcí, které dělají všechny štíhlé mrchy každý den: Bohatá snídaně, sex ráno a spánek přes den!

Plán: Třídenní detoxikační dieta, díky které své tělo přirozeně pročistíte

Mohlo by tě také zajímat

  • Článek
YouRadio

Začni poslouchat, co tě baví

iStyle
Štítek Reklama