Štítek Reklama
22. 7.2016

Chcete mít silné a štíhlé ruce? Tak si zacvičte tohle!

  • Článek
Více článků jako tento
Motiv detailu novinky

Nechcete mít povislou kůži na rukou, ale nevíte, jak je zpevnit? Zacvičte si jógu, která je na něco takového úplně ideální. Mnoho lidé nevěří tomu, že je jóga jedním z nejlepších způsobů, jak si zpevnit horní část těla. Myslí si, že musí trávit hodiny v posilovně a mučit své tělo na stroji. Ale opravdu to tak není. Pravdou je to, že jóga je dobrá na zpevnění celého těla, protože zapojujete každou jeho část. Dělejte tyto cviky třikrát až pětkrát v týdnu a uvidíte výsledky za čtrnáct dní.

Poloha psa s hlavou dolů – Tato pozice patří mezi ty nejzákladnější. Poloha hlavou dolů prokrvuje mozek a proto je dobré s ní začít hned po probuzení. V pozici psa hlavou dolů také protahujeme a rovnáme celou páteř a protahujeme zadní stranu nohou a podkolenní šlachy.

Prkno – Dalším cvikem je pozice prkno, kde se země dotýkají pouze dlaně a špičky nohou. Nohy jsou mírně od sebe, ruce vzdáleny na šíři ramen. Záda držte rovně a neprohýbejte se.

Prkno na boku – Výchozí pozicí je vzpor na čtyřech končetinách, tedy vysoké prkno. Zpevněte celé tělo a protáhněte ho za temenem hlavy a za chodidly. S nádechem se přetočte jednou stranou těla dolů a s výdechem zaujměte stabilitu v pozici prkna na straně. Důležité je zde držet ruku nataženou prsty směrem ke stropu a hlavu natočenou stejným směrem.

Pozice kliku – Z vysokého prkna se přesuneme do pozice kliku. Zaujměte tedy opět pozici prkna, roztáhněte prsty a srovnejte si ramena tak, aby byla přímo nad dlaněmi. Chodidla jsou na šířku boků, opřené o prsty. V této pozici je nutné zpevnit celý střed těla, ale také ramena, která jsou do široka, a lopatky držte u těla. S nádechem si uvědomte sílu svého těla. S výdechem přejděte do kliku, kde se lokty dotýkají stran hrudníku a hlava i celý trup jsou vytaženy dopředu. Předloktí by mělo být kolmo k podložce.

Pozice kobry – Lehněte si na břicho, bradu nebo čelo si opřete o podložku a ruce opřete vedle těla v úrovni ramen. Nohy držte natažené. S nádechem se postupně od hlavy zvedejte, obratel po obratli, až do hrudního záklonu. Opíráte se o dlaně, ale pánev zůstává na podložce.

Chcete posílit imunitu? Tak si dejte tohle! 10 tipů

5 rad, které vám mohou změnit život, aneb cesta za zdravým životním stylem

Mohlo by tě také zajímat

  • Článek
YouRadio

Začni poslouchat, co tě baví

iStyle
Štítek Reklama