Štítek Reklama
7. 8.2009

Firma Wrigley už nestojí o Chrise Browna, který zmlátil Rihannu

  • Článek
Více článků jako tento
Motiv detailu novinky

Chris Brown - Autor fotografie: Foto archiv Browna

Být hrubý na blízké se nevyplácí. Obzvlášť, když jste známá osoba. Své o tom ví zpěvák Chris Brown, nyní již bývalá tvář žvýkačkového výrobce Wrigley. Firma s ním ukončila smlouvu.

Výrobce žvýkaček Wrigley ve čtvrtek 6. srpna oznámil, že ukončil reklamní smlouvu s americkým zpěvákem Chrisem Brownem. Firma tak zareagovala na jeho přiznání u soudu v Los Angeles, že napadl svou přítelkyni, popovou hvězdu Rihannu. Brown propagoval žvýkačku Doublemint a jeho písnička Forever byla součástí reklamní kampaně firmy.
Po zpěvákově únorovém zatčení kvůli podezření z útoku na Rihannu v předvečer předávání hudebních cen Grammy projevila firma "znepokojení" nad tvrzeními, která ho měla usvědčit z útoku. Až do vyřešení případu také pozastavila vysílání spotu, v němž zpěvák vystupuje, a včera dala vědět,  že s ním smlouvu ukončila.

Forever, součást kampaně Wrigley

Dvacetiletý zpěvák Brown byl odsouzen za to, že počátkem února napadl svou přítelkyni Rihannu v autě a vyhrožoval jí. Snímek jedenadvacetileté zpěvačky se zhmožděným oblečejem se po incidentu objevil na internetu. Rihanna, původem z Barbadosu, se proslavila například singlem Umbrella z roku 2007.
Kariéru Browna, který se díky singlu Run It! proslavil už v šestnácti, útok na přítelkyni značně pošramotil. Losangeleský soud totiž v červnu rozhodl, že Brown bude muset kromě pětiletého podmínečného trestu vězení vykonat také 180 dní veřejně prospěšných prací.  

Poslechněte si kajícnou řeč Chrise Browna z července letošního roku

Rihanna se prochází pod deštníkem - hit Umbrella

 

 

Mohlo by tě také zajímat

  • Článek
YouRadio

Začni poslouchat, co tě baví

iStyle
Štítek Reklama