Štítek Reklama
12. 2.2013

Hudba a móda: Mezi módními návrhářkami je už i Rihanna

  • Článek
Více článků jako tento
Motiv detailu novinky

Rihanna - Autor fotografie: Foto webarchiv zpěvačky

Řady zpěvaček, které fušují do módy, nedávno rozšířila Rihanna, která se spojila se značkou River Island a hodlá pro ni navrhnout "šik, nenásilnou a jednoduchou" kolekci. Jak se jí zadaří ve srovnání se "zavedenými" jmény typu Victoria Beckham anebo Gwen Stefani? Na to se podíval náš spřátelený Fashionbook.

Rihanna

V březnu se v britském řetězci River Island začne prodávat kolekce Rihanny. Podle slov zpěvačky, která sama ráda kombinuje pouliční styl s provokativními prvky a holou kůží, prý bude šik, ale zároveň jednoduchá a nenásilná. "Módu miluju. Často vidím nějaký kus oblečení a chci ho nějak změnit podle sebe, proto jsem se spojila s River Island a vytvořila tuto kolekci," říká čtyřiadvacetilá rodačka z Barbadosu.

Už teď je jisté, že oblečení s visačkou s písmenem R půjde na dračku - Rihanna je v současnosti jedním z nejvlivnějších lidí na světě a pokud je její zájem o módu opravdu hluboký, nebude dlouho trvat a založí si značku vlastní. Následovala by tak řadu svých kolegyň, které si kariéru závislou neustálém cestování při turné a solidním hlasovém projevu pojistily "vedlejšákem" jménem návrhářství.

Gwen Stefani ve svém modeluGwen Stefani

Velkou průkopnicí byla Gwen Stefani - výrazná frontmanka skapopové skupiny No Doubt se vrhla nejen na sólovou dráhu, ale v roce 2004, kdy vyšel její debut Love.Angel.Music.Baby, také představila první kolekci pod vlastní značkou s akronymem L.A.M.B. O rok později uvedla značku Harakuju Lovers orientovanou především na japonský trh, kde má spoustu fanoušků.

Madonna

Vlastní módní byznys založila před třemi roky i Madonna. Její Material Girl Clothing Line se soustředí na teenagery, a proto k navrhování přizvala i svou náctiletou dceru Lourdes. První ambasadorkou značky se stala kontroverzní mladá televizní herečka a zpěvačka Taylor Momsen. V současnosti s Madonnou a Lourdes úzce spolupracuje moderátorka Kelly Osbourne.

Victoria Beckham

Do módy dlouhodobě fušuje i "spajska" Victoria Beckham. "Vždycky jsem se cítila na vedlejší koleji. Když jsem zpívala se Spice Girls, připadalo mi, že se všichni přišli podívat na ostatní holky. Když jsem se někde ukázala s manželem Davidem, všichni si fotili především jeho. Opravdové sebevědomí jsem získala, až když jsem se začala věnovat módě," svěřila se nedávno.

Její modely nosí hvězdy jako Blake Lively, Eva Longoria nebo Alicia Keys a každá kolekce se očekává víc než ta předchozí. Viktorčiny věci si drží elegantně uhlazený styl, ale její rostoucí sebevědomí je poznat na stále odvážnějších detailech a hrou se střihem.

Poslední soubor pro podzim/zimu 2013 kombinuje například satén v námořnické modři a kanárkově žluté s volnými siluetami i látkami, které známe spíše z pánských šatníků. Samozřejmě nechybí ani šaty ve střihu přesýpacích hodin, jež ji na začátku návrhářské kariéry proslavily.

Model Kanyeho Westa. Opisuje od Givenchy?Kanye West

Ani muži s mikrofonem se nůžek nebojí. Rapper Kanye West se v roce 2009 sbalil a odjel do Říma na stáž do módního domu Fendi. Podle vlastních slov šlo o stáž se vším všudy, včetně donášky kapučín pro nadřízené, čemuž lze samozřejmě stěží uvěřit.

Svůj debut představil rovnou na nejexkluzivnějším molu pařížského Týdne módy o dva roky později. Bohužel nezopakoval úspěch Victorie Beckam, která sama na vlastní přehlídku v New Yorku pokorně čekala rok a první kolekci předvedla jen novinářům v zákulisí. Poslední pokus geniálního hudebníka o získání módních ostruh skončil nařčením, že kopíruje značku Givenchy.

Jessica Simpson

Kdo je komerčně nejúspěšnější celebritou prodávající oblečení a doplňky pod svým jménem? Můžeme se divit jak chceme, ale jasným vítězem této neoficiálním soutěže se stalo blonďaté popové bimbo Jessica Simpson.

O uměleckém přínosu jejích svršků nelze hovořit - většinou vypadají, jako by vypadly z kdysi populárního katalogu německé značky Quelle.

Jessica ale na rozdíl od ostatních kolegů vsadila na nízké ceny, a tak si získala obrovskou popularitu mezi průměrnými americkými ženami. Podle všeho se zanedlouho stane první celebritou, která si módou vydělá miliardu amerických dolarů.

  • fotografie fotografie fotografie fotografie fotografie fotografie fotografie fotografie fotografie
Rubriku připravujeme ve spolupráci s Fashionbook.cz. logo Fashionbook

Mohlo by tě také zajímat

  • Článek
iStyle
Štítek Reklama