Štítek Reklama
27. 8.2015

Na co se nejvíc chodí do kina: Frčí Pixely i Sídliskový sen

  • Článek
Více článků jako tento
Motiv detailu novinky

V čele tabulky nejnavštěvovanějších filmů tuzemských kin je už druhý týden americká akční sci-fi komedie Pixely. Hlavní roli v ní ztvárnil Adam Sandler. Příběh o tom, jak si mezigalaktičtí mimozemšťané chybně vyloží videozáznamy klasických videoher jako vyhlášení války, podle informací Unie filmových distributorů zhlédlo 58 337 diváků, kteří v pokladnách nechali téměř 8,7 milionu korun.

Druhé místo obsadil hudební dokument Rytmus sídliskový sen. Pohled do soukromí nejznámějšího slovenského rappera Patrika Rytmuse Vrbovského za první víkend vidělo přes 15 000 lidí. Třetí místo patří animovanému snímku V hlavě, jehož tržby se za pět týdnů blíží k hranicí 24 milionů korun. Na čtvrtém místě je další novinka Krycí jméno U.N.C.L.E., nové zpracování režiséra Guye Ritchieho televizního seriálu z 60. let minulého století

. Akční dobrodružnou podívanou nabízející i humorný nadhled si za první týden nenechalo ujít 10 200 diváků. Pátá skončila animovaná komedie Mimoni, jejíž celková návštěvnost již téměř dosáhla 700 000 lidí.

Jediným domácím zástupcem v přehledu dvaceti nejnavštěvovanějších filmů je na 10. místě český snímek debutujícího Slávka Horáka Domácí péče, který vidělo 60 000 diváků.

Aktuální výsledky poskytují Unii filmových distributorů provozovatelé 160 největších kin v ČR. Roční výsledky této skupiny tvoří zhruba 85 procent celkové bilance všech tuzemských kin. Pro pořadí jsou rozhodující tržby, ne počet diváků.

Tabulka nejnavštěvovanějších filmů včetně tržeb:

Pořadí Název filmu Víkend tržby Víkend diváci Celkem tržby Celkem diváci
1. Pixely 2,392.448 16.299 8,651.737 58.337
2. Rytmus sídliskový sen 2,172.646 15.023 2,185.646 15.268
3. V hlavě 1,611.314 12.203 23,919.872 177.382
4. Krycí jméno U.N.C.L.E. 1,337.551 9709 1,402.224 10.200
5. Mimoni 1,308.881 10.092 96,002.739 698.269

Pramen: Unie filmových distributorů

Mohlo by tě také zajímat

  • Článek
YouRadio

Začni poslouchat, co tě baví

iStyle
Štítek Reklama