Štítek Reklama
29. 9.2009

Sbalte holku na Tinu Turner, funguje to, ví Jiří Mádl

  • Článek
Více článků jako tento

Představujeme vám zánovní rubriku, kterou jsme pojmenovali V čem jede... Ne, nebudeme psát o tom, jaká si kdo pořídil auta, i když i to by mohlo o lecjakém zpěvákovi či herci něco napovědět. Nás – a doufáme, že i vás – bude především zajímat, jakou muziku mají rády naše „celebrity“, jestli si stále ještě kupují desky a chodí na koncerty. Dnes je na řadě herec Jiří Mádl.

Jiří Mádl ve filmu Jak ulovit milardářeBýt dnes miliardářem není nic záviděníhodného. Tak zní podtitul nového českého filmu Jak ulovit miliardáře, který jde do kin 1. října. Film natočil režisér Tomáš Vorel a dotýká se aktuálních témat – médií, lobbyingu, manipulace s informacemi, korupce a s ní spojených politických tlaků. Hlavní roli hraje ve snímku Jirka Mádl, kterého si po teenagerové komedii Gympl vychutnáme zase jinak. Co ale právě teď poslouchá a za jakou muziku utratil v životě nejvíc peněz?  

Nejlepší hudební počin letošního roku?
Moc se mi líbí soundtrack k filmu Milionář z chatrče, který letos posbíral několik Oscarů.

Za jaké CD jste utratil nejvíc peněz?
Bylo to ještě v době, kdy jsem dělal brigády, a za živák Erica Claptona jsem dal asi 500 korun.

Kdyby na to přišlo, jaké CD byste si jako jediné nechal?  
Robie Wiliams
: Escapology.

Na kterou muziku byste sbalil holku?
Na muziku Tiny Turner. Je v tom neskutečná energie a už se mi to několikrát povedlo. Fakt, funguje to :-)

Energická Tina Turner to řekne za vás. Prostě: Jsi nejlepší!

Jaký styl muziky nemusíte? Co naopak posloucháte?
Nemusím techno a rap, poslouchám rock, pop a blues.   

Co právě teď posloucháte a co byste doporučil?
Teď jsme si koupil výběr Wanastovek a sáhl jsem po starším CD Robbieho Williamse I've Been Expecting You.

 Co vás po pracovní stránce čeká do konce roku?
1. října jde do kin film Jak ulovit miliardáře a na Vánoce potom v hlavním vysílacím čase pohádka Zlaté oči.

Mohlo by tě také zajímat

  • Článek
YouRadio

Začni poslouchat, co tě baví

iStyle
Štítek Reklama