O uveřejnění fotky usilovalo australské feministické uskupení Cherchez La Femme, které Facebook za jeho dřívější postoj tvrdě kritizovalo. Facebook v původním vysvětlení uvedl, že zmíněná reklama ukazuje lidské tělo nežádoucím způsobem.

"Reklamy jako tyto nejsou povoleny, neboť nutí její diváky o sobě špatně smýšlet," uvedlo nejdříve facebookové reklamní oddělení.

To také organizátorům navrhlo vystavit snímek osoby běžící či jedoucí na kole, což by bylo vhodnější. Feministické hnutí přitom fotografii zamýšlelo použít jako součást kampaně pro podporu pozitivního vnímání těla.

"Náš tým každý týden zpracovává miliony reklamních obrázků, takže čas od času učiníme chybu," uvedl nyní mluvčí Facebooku. "Aby bylo jasno: tento obrázek splňuje naše reklamní pravidla. Snímek jsme proto schválili a omlouváme se za jakoukoli způsobenou urážku," dodal. Facebook ve svých podmínkách uvádí, že fotografie určené jako inzerce by neměly odhalovat příliš velké oblasti kůže či hluboké výstřihy.

Holliday, která o sobě prohlásila, že při výšce 165 centimetrů váží asi 127 kilogramů, označila v roce 2013 italská mutace známého módního magazínu Vogue za jednu z nejlepších plus size modelek světa. Podobně ji hodnotil i deník The Huffington Post.