Štítek Reklama
3. 10.2015

Vyberte nejsexističtější reklamu!

  • Článek
Více článků jako tento
Motiv detailu novinky

Veřejnost může hlasovat v sedmém ročníku soutěže o nejsexističtější českou reklamu. O anticenu Sexistické prasátečko se uchází 96 reklam. Veřejnost může hlasovat na webu www.prasatecko.cz do 31. října. Slavnostní vyhlášení výsledků bude 6. listopadu. Uvedli to organizátoři z hnutí Nesehnutí.

Lidé mohli své tipy do soutěže posílat od května do úterní půlnoci. Z nominovaných reklam vybírá vítěze anticeny jak veřejnost, tak odborná porota. V ní zasednou odborníci a odbornice z genderové oblasti, reklamní i mediální osobnosti.

Vedle Sexistického prasátečka se Nesehnutí snaží upozornit na sexismus i dalšími cestami. Hnutí spustilo web NEsexismu.cz, na kterém mohou lidé poslat podnět úřadu a firmě na konkrétní sexistické reklamy.

"Sexismus posiluje předsudky vůči ženám i mužům a vysoké množství nominovaných reklam v této soutěži jen potvrzuje, že propagace těchto předsudků v reklamě je stále poměrně častá," uvedla Barbora Hořavová z Nadace Open Society Fund.

Loni si anticenu Sexistické prasátečko vysloužila zlínská ČSSD a od patnáctičlenné poroty odborníků na marketing havířovská TOP 09. Jde o předvolební reklamy, které využily jako dominantní prvek části nahého ženského těla. Lidé a experti vybírali z více než stovky reklam, na předních pozicích se umístily politické strany. A politické reklamy jsou i v letošním výběru.

Mohlo by tě také zajímat

  • Článek
YouRadio

Začni poslouchat, co tě baví

iStyle
Štítek Reklama