Štítek Reklama
2. 12.2009

Jay-Z lituje, že nevyrobil Umbrelly

  • Rychlovka
Více rychlovek jako tato
Motiv detailu rychlovky

Jay-Z - Autor fotografie: Foto archiv zpěváka

Raper Jay-Z lituje, že v době největšího Rihannina hitu Umbrella nevyrobil pro svou oděvní značku deštníky s Rihanniným podpisem. Vedle hudebního vydavatelství Def Jam Records vlastní totiž ještě oděvní značku Rocawear a přiznává, že se dodnes kope do zadku za to, že opomněl vyrobit pro Rocawear tak skvělou propagační věc, jakou byly Rihanniny deštníky. "Naším cílem je mít obrat až miliardu dolarů, k tomu by nám deštníky určitě pomohly. Jenže teď už je pozdě, Umbrellin čas už je za námi a teď by si ho už nikdo nekoupil. Máme ekonomickou krizi, a tak nám všechno  půjde o hodně pomaleji," řekl pro časopis Women's Wear Daily. (eva)

Mohlo by tě také zajímat

  • Rychlovka
YouRadio

Začni poslouchat, co tě baví

iStyle
Štítek Reklama