Štítek Reklama
1. 10.2009

Klub SaSaZu mění koncept, víc se přibližuje lidem

  • Rychlovka
Více rychlovek jako tato

Jeden z nejdražších pražských klubů SaSaZu mění tvář. Z luxusního podniku se podle slov nového managementu stává klub, do kterého si budou moci dovolit zajít i méně movití lidé. Novinkou jsou páteční a sobotní parties s dobrými dýdžeji, lístek vyjde na zhruba 200 korun. "Ceny nápojů na baru jsme pak snížiii o 25 % tak, abychom se dostali na úroveň běžných pražských podniků," říká marketingový manažer Daniel Grossmann. Cen vstupenek na velké koncerty, jež se odvíjí od ceny samotného umělce nebo kapely, se ale změny nijak nedotknou. SaSazu nedávno hostilo koncert soulové zpěvačky Macy Gray, letos na podzim se v klubu ukáží například tuzemští oblíbenci Kosheen, francouzští melancholici Air nebo americká skandalistka Lily Allen. Nejlevnější lístky na její říjnový koncert jsou už vyprodané, přes Ticketpro je možné koupit je za 1550 Kč. Zájemci almohou využít systému slev, které klub nabízí užvatelům Facebooku. Mezi další novinky SaSaZu pak patří také kurzy vaření čtyř tamních asijských specialit, které má na svědomí zkušený šéfkuchař, Izraelec Shahaf Shabtay. Kurz probehně v listopadu a vyjde na 1450 Kč. (sli)

Mohlo by tě také zajímat

  • Rychlovka
YouRadio

Začni poslouchat, co tě baví

iStyle
Štítek Reklama