Štítek Reklama
20. 2.2015

Síť kaváren Starbucks přestane prodávat cédéčka. Už se jí to nevyplatí

  • Rychlovka
Více rychlovek jako tato
Motiv detailu rychlovky

Starbucks - Autor fotografie: starbuckscoffee.cz

Bylo to typické hlavně pro zahraniční pobočky kavárny Starbucks: nějaký ten smooth jazz nebo indiefolk z reproduktorů, to aby káva a muffiny lépe klouzaly do krku. K tomu CD vystavená u pokladny; speciální kavárenská série Hear Music, případně kompilace různých interpretů, od Paula McCartneyho až po Elvise Costella. To se ale má změnit. Magazín Billboard přinesl zprávu, že síť Starbucks s prodejem cédéček přestává, protože... je nikdo nekupuje. A to ani ta mediálně propíraná, jako je deska 1989 od Taylor Swift nebo různé jazzové kompilace. Článek v Billboardu dodává, že Starbucks nechce prodej hudby zabalit úplně a s nějakou formou digitální distribuce počítá. Jak ale bude vypadat, to ještě neví. (red)


 

Mohlo by tě také zajímat

  • Rychlovka
YouRadio

Začni poslouchat, co tě baví

iStyle
Štítek Reklama