5 věcí, které byste měli dělat předtím, než ráno opustíte domov

Pavla Gabrhelíková

Ráno je to šup šup. Vstát dvacet minut před odchodem, rychle absolvovat hygienu, sbalit věci a vystřelit na tramvaj. V práci zjišťujete, že polovinu věcí nemáte, a trvá vám další dvě hodiny, než se proberete. Ale co takhle začít den správně?

  1. Především vstát z postele. A na poprvé. Odkládat vstávání o pět minut není zdravé a nemá to žádný smysl. Terapeutka Melissa Parks říká: „Ten extra spánkový čas vede jen k tomu, že začnete přemýšlet, jak hrozný bude váš den, a zkazíte si ho hned od rána. Lepší je hned vstát a začít něco dělat.”
  2. Vyvarujte se otevírání mailu. Většina lidí hned ráno sáhne po telefonu a začne řešit, co jim přistálo ve schránce. A to není dobré. Zaprvé vám to zabere víc času, než si myslíte, a zadruhé vás to hned ráno vystresuje. Odpovězte na maily až v práci. I vy máte nárok na svůj program.
  3. Rozhýbejte se. To neznamená, že musíte hned ráno do posilovny. Úplně stačí deset minut jógy. To vás nezabije a přestanou vás bolet záda.
  4. Něco snězte. Nemusíte se zdržovat královskou snídaní, ideální pro fotky na Instagram. Dejte si cokoliv, co máte rádi. Jablko, sušenky, cereálie, chleba se sádlem, cokoliv. Zaplácnete prázdné místo v žaludku a nebudete vynervovaní z prázdného žaludku.
  5. Dejte si chvilku klidu. Ráno je hektické. Zkuste se ale na chvíli posadit a nedělat nic. Udělejte to u kávy nebo se jen tak koukejte s okna. Začnete den vyrovnaní a spokojení.
swipe helper

Mezi články můžete přecházet pohybem prstu na displeji do stran

zavrit