Jezte těchto 9 potravin a vaše vagína (případně přítel) vám poděkuje

Pavla Gabrhelíková

Řešíme stravu kvůli váze, nadýmání nebo alergiím. Ale napadlo vás někdy změnit svůj jídelníček kvůli vagíně?

  1. Sója. Pokud máte nízkou hladinu estrogenu, asi trpíte vaginální suchostí. Pokud budete baštit produkty ze sóji, tkáň vagíny přitáhne více vody, navíc se vám zvýší hladina estrogenu, díky rostlinné sloučenině s názvem isoflavin.
  2. Brusinky. Jako jedna ze superpotravin je výbornou prevencí zánětu močového měchýře. Brusinky zabraňují bakteriím, aby se udržely na stěně močového měchýře.
  3. Špenát. Díky vysokému obsahu hořčíku pomáhá zvýšit intenzitu proudění krve, stimuluje končetiny i pohlavní orgány. Díky špenátu budete nadrženější, snadněji dosáhnete orgasmu a zažijete čistý výbuch rozkoše!
  4. Řecký jogurt. Dámy musejí tam dole udržovat optimální míru kyselosti, tedy hladinu pH. Když je tato rvonováha narušena, je zle. Řecký jogurt vám pomůže tuto rovnováhu udržet. A myslíme tím, že ho máte sníst, ne si ho tam napatlat.
  5. Ústřice. Jsou přírodním afrodiziakem, to víme všichni, ale navíc vám pomáhají tam dole bojovat s infekcemi, regulují intenzivní menstruaci a napomáhají tvorbě “šťávy”.
  6. Tučné ryby. Jsou plné protizánětlivých omega-3 mastných kyselin. Ty vás zbavují křečí při menstruaci, nadýmání i výkyvů nálad.
  7. Jablka. Obsahují látky, které napodobují ženský pohlavní hormon estradiol. Ten má na starost váš sexuální apetit i lubrikaci.
  8. Nakládaná zelenina. Taková slovenská čalamáda nebo domácí kyselé zelí vám sice nadzvednou peřinu, ale zároveň pomáhají regulovat zdravou rovnováhu bakterií ve vašem rozkroku i udržovat v rovnováze pH.
  9. Sladké brambory. Mají v sobě velké nmnožství vitamínu A, který posiluje svalovou tkáň vaší vagíny a stará se o to, že její stěny nepovolí. Sice po nich přiberete, ale tam dole budete těsná.
swipe helper

Mezi články můžete přecházet pohybem prstu na displeji do stran

zavrit