RECENZE: Venom není nejlepší film, ale dostane vás

Novinář Eddie Brock se díky své investigativní povaze stane hostitelem mimozemského symbionta. Chudák Eddie má dobré srdce a snaží se nebezpečného vetřelce zmáknout tak, aby nikomu neublížil. Jenže to není zdaleka ten největší problém...

Už teď je jasné, že se diváci rozdělí na dva tábory: Film Venom byl boží a Venom byl mega sra*ka. Jde totiž o podobný případ, jako byl snímek Suicide Squad. Musím uznat, že celý film stojí na super výkonu Toma Hardyho, který se pro roli zábavného mameluka Eddieho Brocka, co vždycky všechno tak nějak pokazí, i když má fakt dobré srdce, jednoduše narodil. Bez něj by rádoby vtipné scény působily spíš trapně. Hardy to ale zahrál tak dobře, že ho budete litovat, a vzápětí vyprsknete smíchy.

Venom se objevil v komiksu The Amazing Spider-Man před 25 lety. Měl čtenářům nahánět strach. Jenže se stal pravý opak a oni si sarkastického záporáka zamilovali, a to dokonce natolik, že mu byla věnována samostatná komiksová série. Venom je v podstatě takovou novodobou interpretací dr. Jekylla a pana Hydea. Akorát se spoustou efektů. Dočkáte se taky několika ultra propracovaných akčních scén, které kdybych viděla ve 3D kině, tak asi zvracím, protože i v jejich 2D verzi jsem se přidržovala sedačky.

Nicméně, film je především o tom, že na Eddieho naskočil mimozemšťan Venom. Nejvíc jsem proto byla zvědavá na důsledky jejich soužití, chtěla jsem každou sekundu filmu vědět víc a víc o tom podivném organismu, co velí dělat Eddiemu fakt nechutné věci. Všechny ty bitky a honičky mě od toho jen zbytečně odváděly.

Už vidím, nebo spíš slyším, jak spousta diváků bude kritizovat ploché dialogy, předvídatelný děj a trapné pokusy o vtipy. Nicméně, je to Marvelovka, napsaná podle komiksu, která se drží jednoduchých dialogů, svižného děje a doufá především v to, že divák nebude v kině sedět jako Mirka Spáčilová, ale jako zažraný fanoušek unavený každodenním světem a toužící po tom, aby alespoň na 112 minut zapomněl na to, kdo je.

Já rozhodně patřím k té druhé skupině a film je za mě absolutní topovka tohoto roku. Kombinuje totiž tři věci, které miluji: Záporný charakter, sexy dobráka a sarkastický smysl pro humor. Jestli jste na tom podobně, plán na dnešní večer už máte jasný.

Hodnocení: 5 z 5 koulí