U2 vydělali s písničkou Invisible přes 3 miliony dolarů na charitu

Redakce

Kapele U2 se podařil kousek hodný asi jen právě Bona a spol: jejich nová skladba Invisible zaznamenala 3 miliony stažení během 36 hodin, kdy byla na iTunes k dispozici. Premérově zazněla během poločasu letošního Super Bowlu.

U2 jsou tu s novinkou Invisible. Poslechněte si ji

Vzhledem k tomu, že Bank of America, v jejíž reklamě skladba zazněla, dala za každé stažení dolar, vydělali U2 celkem přes tři miliony dolarů. Peníze si samozřejmě nenechá Bono, ale půjdou na jeho charitativní organizaci RED, která se stará o lidi nemocné AIDS, tuberkulózou a maláriií Právě s RED se Bank of America v rámci reklamy spojila.

Písničku produkoval Danger Mouse, jenž pracuje třeba s Norah Jones, minutovou reklamu spojenou s miniklipem režíroval Mark Romanek. Skladba se objeví na nové desce U2, jejíž termín zatím není známý. (sli)

swipe helper

Mezi články můžete přecházet pohybem prstu na displeji do stran

zavrit