Štítek Reklama
3. 7.2015

Facebook vás vidí a ví, jestli jste proti homosexuálům, nebo ne

  • Článek
Více článků jako tento
Motiv detailu novinky

Bacha na sociální sítě. V dnešní době o nás vědí snad fakt u všechno! I to, jestli fandíte homosexuálům, nebo ne...

Sociální sítě se od minulého týdne zbarvily duhou. Kdo si přebarvil profilovou fotku, dal tak najevo, že podporuje uzavírání manželství gayů a leseb ve Spojených státech amerických, které se tam legalizovalo minulý týden.

Každý uživatel Facebooku si může zabarvit svou profilovou fotografii duhovou vlajkou, která je symbolem LGBT komunity, a vyjádřit tak podporu a souhlas s uzavíráním manželství lidí stejného pohlaví. A právě díky nové fotce mohla sociální síť sledovat a analyzovat své klinety...
 
Facebook něco podobného udělal už v minulosti. "Nebyl to pokus nebo test, ale spíše něco, co umožňuje lidem ukázat svou podporu LGBT komunitě na Facebooku. Nebudeme to využívat k tomu, jak cílit reklamu, nebo jako nástroj k získání informací o lidech," vysvětlil mluvčí Facebooku serveru The Atlantic, aniž by tak popřel podezření ze sledování uživatelů. Tak prostě pozor na to, co na Facebook dáváte, jak je vidět, využít se dá leccos.

Mohlo by tě také zajímat

  • Článek
YouRadio

Začni poslouchat, co tě baví

iStyle
Štítek Reklama