Do pouliční reklamy použili lahve plné pravého alkoholu. Hádejte dvakrát, jak to dopadlo…

Kateřina Horáková

Pokud někdy budete vymýšlet reklamní kampaň pro alkohol, vypusťte, prosíme vás, užití lahví plných skutečného nápoje. Nedopadne to dobře, jak ukázal případ od našich východních sousedů...

Whiskey Jameson všichni známe. Nyní přišla s novým druhem, whiskou, která zraje v pivních sudech, a i když byl nápad na to, jak novinku u našich slovenských sousedů zpropagovat, bezpochyby originální, nepatřil k těm nejmoudřejším.

Do skleněných plakátových stojanů na ulicích v několika větších městech země totiž společnost nechala umístit skutečné lahve plné velmi skutečného alkoholu. Jak myslíte, že to dopadlo? Napovíme; dva dny po spuštění kampaně se na Facebooku začaly objevovat následující fotografie…