Štítek Reklama
16. 5.2016

4 netradiční způsoby, které napomáhají regeneraci svalů: Už jste zkoušeli třešňový džus?

  • Článek
Více článků jako tento
Motiv detailu novinky

Autor fotografie: Shutterstock.com

Bolí vás po tréninku svaly? Zapomeňte na běžné metody léčení a vyzkoušejte nové. Překvapí vás, jak jsou účinné a ještě k tomu chutné.

  1. Třešňový džus – Třešňový džus se v poslední době stal jednou z nejnovějších superpotravin. Obsahuje totiž velké množství antioxidantů, dokonce mnohem víc než granátové jablko. Další jeho výhodou je i to, že sníží bolest svalů.
  2. Kreatin – U tohoto doplňku bylo prokázáno, že je výborný na pomoc od bolesti svalů. Kreatin je aminokyselina, jejíž úkolem je vnést energii do svalových buněk. Takže vám dodá nejen více energie, ale také napomáhá regeneraci svalů.
  3. Kofein – Vědci zjistili, že užívání kofeinu napomáhá ke snížení bolesti svalů u žen po náročném tréninku. Nesmí se to však přehánět.
  4. Pěnový roller – Levný, snadno ovladatelný a také jeden z nejlepších pomocníků na bolest svalů. Pěnové válcování uvolňuje tělo.

Superpotraviny, které vám pomohou s hubnutím

Videonávod: Jak se vyrýsovat do plavek snadno a rychle pomocí make upu

Mohlo by tě také zajímat

  • Článek
YouRadio

Začni poslouchat, co tě baví

iStyle
Štítek Reklama